het (be)leven, wonen en werken in het populierenhof in beeld
Openbare zorgvereniging ‘Zorgpunt Waasland‘ biedt thuis- en woonzorg aan in Beveren, Kruibeke, Sint-Niklaas en Zwijndrecht. Met hulp aan huis, dienstencentra, serviceflats, 12 woonzorgcentra, kortverblijven en dagcentra zijn ze één van de grootste spelers in de zorg in Vlaanderen. Zorgpunt Waasland telt meer dan 1600 medewerkers. Hun volledig vernieuwde site ‘Populierenhof’ in Nieuwkerken-Waas is een echt pareltje en om aan de buitenwereld te laten zien hoe fijn het er is, maakte Hartenjagers een knappe video. De video wordt ingeschakeld via verschillende kanalen in het kader van de opendeurdag. Ook te bekijken via het eigen televisiekanaal van Zorgpunt Waasland.
Awareness: bedrijven die inzetten op video, winnen in de toekomst
Video komt het meest in de buurt van een persoonlijk gesprek. Mensen zien en horen je en leren je kennen.
Tijdens de voorbereiding bepaalden we de positionering en de boodschap. Hoe wil Zorgpunt Waasland als zorginstelling gezien worden? Welke troeven spelen we uit in de video? Met welke boodschap brengen we mensen echt in beweging? Ook de doelstellingen werden vooraf opgesteld.
De briefing
- 2 min. video
- Het wonen, werken en (be)leven in beeld brengen
- De diensten binnen het Populierenhof in beeld brengen
- Combi met dronebeelden
Het resultaat?
De video zorgde voor een aanvulling op de opendeurdag. Wie niet langs kon komen tijdens die dag, krijgt via de video dezelfde boodschap mee als een bezoeker. De diensten worden in beeld gebracht van minimale zorg naar maximale zorg en de spiksplinternieuwe gebouwen schitteren op beeld.
Op vlak van awareness heeft deze video Zorgpunt Waasland – en meer bepaald de site ‘Populierenhof’ een boost gegeven. Zorgpunt Waasland sluit nieuwe toekomstige samenwerkingen niet uit. Wij blij! 🙂