offline marketingkanalen

Communicatietechnieken
__________
Behiels visitekaartje op Macbook

Waarom print blijft scoren

 

Print media of in ruimere zin, klassieke media, is in tegenstelling tot online media, iets tastbaar, iets wat je met je zintuigen kan waarnemen, zien, voelen of zelfs ruiken. 

Wie stories swipet of zoekresultaten via Google bekijkt, ziet de boodschap die jij als adverteerder wil brengen vaak vluchtig. Print media daarentegen is fysiek aanwezig en heeft unieke eigenschappen, waar online media niet aan kunnen tippen. Gedrukte en klasieke media hebben vaak nog steeds meer ‘langetermijnwaarde’ dan bijvoorbeeld een vluchtige social media impressie. Gedrukte media blijven volgens ons nog steeds een belangrijk deel van de marketing mix van een bedrijf. Want misschien denk je als ondernemer avant-garde te zijn door helemaal digital te gaan, maar mogelijks mis je een groot deel van je doelgroep door print aan de kant te laten liggen. 

Hoe kunnen we dat voor jou doen?

1

Alomvattende mediaplanning

Een ad hoc print campagne inplannen of enkel adverteren op regionale televisie? Dat kan! Maar waar de meerwaarde van Hartenjagers in schuilt, is mediaplanning. We mixen online en offline media, afhankelijk van jouw doelgroep en marketingstrategie en gieten de hele mediacocktail in een mediaplan. Als marketingbureau hebben we toegang tot de beste condities en tarieven. 

2

Transparante tarieven

Bij Hartenjagers vragen we voor onze klanten vrijblijvend de beste tarieven op bij onze medialeveranciers en connecties. Je krijgt absolute transparantie bij de mediaplanning. Een goede zaak voor iedereen!

3

Print geeft waarde, vertrouwen en sensorische beleving

Uit onderzoek blijkt dat de klassieke media nog steeds meer vertrouwen geven. Je kent het wel… gezien op tv, dus het is wel oké. Verder bleek ook uit onderzoek dat bijvoorbeeld baanaffiches en direct mailings als minder storend bevonden worden, daarom langer blijven hangen en bijgevolg sneller positieve resultaten opleveren. Kortom, het is een en-en-verhaal.

Je hart aan ons verloren?

Wij zijn verzot op nieuwe cases! Neem je marketing direct in handen en maak ons razend nieuwsgierig met jouw verhaal.

 

Liefs, Hartenjagers

menselijk hart tekening