Kan een verzekeringsmakelaar écht onderscheidend zijn?

Elke verzekeringsmakelaar biedt toch dezelfde verzekeringen aan? ‘The unfair advantage’ vinden bij een verzekeringsmakelaar was het vertrekpunt. Via meetings werd duidelijk dat Verzekeringen Behiels heel wat unieke troeven heeft, die tot dan toe intern goed verscholen zaten.

Met hun compleet nieuwe website, openen we een digitale wereld en besteden we aandacht aan een omnichannel marketingstrategie, waarbij contactpunten met de klant zowel on- als offline kunnen plaatsvinden, in welke volgorde dan ook. Zo is er een flow gecreëerd tussen contactpunten via telefoon, WhatsApp Business, contactformulieren via de website, mailverkeer en fysieke afspraken in het kantoor.

Grafisch ontwerp

Verzekeringen Behiels was helemaal toe aan een make over. De briefing was duidelijk. Verjonging, zonder het oude cliënteel uit het oog te verliezen. Hartenjagers zorgde voor metamorfose van het logo en de huisstijl.

Behiels visitekaartje op Macbook

Doordachte SEO

Gevonden worden in Google, daar draait het om. Een website kan nog zo mooi lijken aan de buitenkant, als je geen streepje voor hebt bij Google, zullen je bezoekers de weg ernaartoe niet vinden. Via een keywordonderzoek, SEO copywriting en SEO weboptimalisatie, scheert Verzekeringen Behiels hoge toppen in zoekmachineresultaten.