Employer branding video Zorgpunt Waasland ⎢Hartenjagers

Scandinavisch Bouwen. Uniek, (h)outhentiek.

Houtmassiefbouw mag dan wel in Scandinavië de norm zijn, in België, Nederland en Luxemburg is het nog verre van ingeburgerd. De Belg heeft een baksteen in de maag, maar er is verandering op til. Scandinavisch Bouwen laat een frisse wind waaien doorheen de bomen in het marktlandschap van houtbouw en Hartenjagers mocht een knappe marketingcampagne uitrollen.

Doelgroepsituering

Een Scandinavisch Bouwen woning is er niet voor iedereen. Enkel wie de passie deelt voor de charmes van hout en wil bouwen volgens het ecologische totaalplaatje komt in aanmerking om een woning te (laten) bouwen met het gepatenteerde Smartlog™ materiaal. Naast een B2C doelgroep – mensen die een houtmassieve woning willen (laten) bouwen -, zoekt Scandinavisch Bouwen betrouwbare bouwpartners – bedrijven die willen meewerken aan het realiseren van houtmassieve woningen. Een precies afgelijnde doelgroep is het vertrekpunt.

Een nieuwe website

Een sterke online basis, een website als draaischijf om leads te verzamelen, maar bovenal, een website die gevonden wordt in zoekmachines. Na een uitgebreid keyword research, gingen we met een scherpe pen aan de slag. Ondertussen kwam het gebruiksvriendelijk design van de website ook tot leven met afbeeldingen en kleurenpaletten die bezoekers meteen onderdompeld in de sfeer van Scandinavisch Bouwen.

Zorgpunt Waasland opnamedag Hartenjagers
Zorgpunt Waasland opnamedag Hartenjagers

Een eventcampagne voor bouwpartners & architecten

Eens de website een feit was, creëerde Hartenjagers een mega bereik. Met social ads genereerden we massaal veel leads, die we nadien benaderden via e-mailmarketing en cold calling. Het evenement van Scandinavisch Bouwen, gericht op bouwpartners, was in een mum van tijd volzet. Als je dan ook nog eens weet dat er tijdens het evenement massaal werd geconverteerd, kunnen we spreken van een succesvolle campagne, met een mooie ROI.